Familj och vänner-Välkomna på picknick/5 års firande!

Jag upptäkte nu att flera mobiltelefonnummer har försvunnit ur min mobiltelefon sedan den var inlämnad på reparation i förra månaden.
Alla har inte Facebook, alla läser inte min blogg, men kanske någon kan nås på detta vis!




INDJUDAN ATT FIRA VÅRAN 5 ÅRSDAG TILLSAMMANS MED MIG OCH EMIL!

DET BLIR EN LÄTTARE PICKNICK/FIKA, VI BJUDER PÅ SMÖRGÅSTÅRTA.

VAR: I ROTHOFFSPARKEN
NÄR: LÖRDAGEN DEN 14 MAJ FRÅN KL 11

TAG MED: NÅGOT ATT SITTA PÅ, STOL, FILT
& NÅGOT ATT DRICKA

VI HÅLLER TUMMARNA FÖR ETT FINT VÄDER
SOM GER OSS MÖJLIGHET ATT SPELA KUBB ELLER KANSKE BRÄNNBOLL!

TILL ER SOM VILL KOMMA, SKICKA ETT SMS TILL MIG INNAN DEN 11 MAJ!

VÄLKOMNA!
Den allra första bilden på oss. Tagen hemma hos Shabbi 06 juni 2006!
*Jacque & Emil*

Kommentarer
Postat av: shabbi

jaaaaaa kommer sötnöt.. tack för inbjudan!<3<3, höres innan fredag inför D-day =)



puss

2011-05-02 @ 08:55:38
Postat av: Jacque

Hela familjen är självklart medbjudna <3 Jaa, jag längtar som fan tills loppisen på lördag, plockade ordning på allt igår! Mycket skor och kläder ska jag försöka bli av med!



För er son inte vet så är det en stooor loppis i Sméhallen/Isstadion på lördag den 7 maj mellan kl 09-14! Välkomna även dit!

2011-05-02 @ 09:03:41
URL: http://jacque.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha, vad liten emil är

2011-05-02 @ 11:36:09
Postat av: Jacque

hehe, jaa han var ju bara 17 år då, blir ju 23 i år..

2011-05-02 @ 11:54:32
URL: http://jacque.blogg.se/
Postat av: shabbi

tack du!! ska säga det till Ted också. han har säkert inget för dig.. kommer bli jätte mysigt..=) hoppas på finemang väder !!



jag läängtar till loppisen.. hoppas vi får bort ALLT!!



<3

2011-05-02 @ 16:11:00
Postat av: Madeleine

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 17:57:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0