Inga mammor utan barn!

Morsdag på söndag. Självklart ska mammorna hyllas,
men inga mammor utan barn, så därför hyllar jag några
av de finste barnen jag vet <3


Shabbis, Santos <3



Kims, Liv <3


Syrrans, Abbe



Syrrans, Elin <3

Visst är hon vacker? Elin ska vara med i en uppsättning av Snövit imorgon,

synd att moster jobbar :(


Självklart finns det ju en massa andra fina barn och föräldrar också!
Får inte glömma min lillebror, och en hyllning till min mor <3



Lilla mor, lilla mor, kära lilla mamma...


Imorgon ska jag åka iväg till Solvik på intro-dag.
Jag ska jobba på kollo 7 veckor i sommar
och 4 veckor av dem ska jag vara på dagkollo i Solvik.
Så denna sommar kommer jag att vara omgiven av härliga ungar!

*Jacque*





Kommentarer
Postat av: chatto

Vilka fina bilder, du är så duktig på att fota.



Synd att du skulle jobba på Solvik i sommar, min Emelie ska vara på kollo på Sågarsvedet, hade hoppats du skulle vara med där ;)



Kram Chatto

2011-05-28 @ 09:57:41
Postat av: Jacque

Tack! Tyvärr tackade jag nej till Sågen, ska vara på Åshorn 3 veckor innan Solvik. Mycket kollo blir det. Hoppas din dotter får en fantastisk sommar! Kram :)

2011-05-28 @ 22:31:01
Postat av: shabbi

underbara du!! <3 hoppas det gick bra på ditt intro, vi får höras av om ett litet "avsked" innan ditt jobb börjar.. pusspuss

2011-05-31 @ 00:28:08
Postat av: shabbi

underbara du!! <3 hoppas det gick bra på ditt intro, vi får höras av om ett litet "avsked" innan ditt jobb börjar.. pusspuss

2011-05-31 @ 00:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0