Det viktigaste i livet är vänner och familj

Idag hade jag och Emil vårat 5års firande i Rothoffsparken. Vilken toppendag det blev!
Härligt väder, god smörgåstårta, kubb, brännboll och trevligt sällskap! Jag kunde inte vara mer nöjd!
.
Flera bilder från dagen finner ni här!
.
Shabbi hade med sig egengjord morotstårta som blev en succé. Faster hade med sig några dussin magiskt goda faster-kakor, syrran hade med sig kubb och brännboll, Jessica och svärmor kom med en fin fina presenter, pappa fixade med smörgåstårtan och Sandra och Andreas brilljerade på kubb!
Även Anneli tittade förbi med barnen och jag tvingade på henne några kakor!
.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, med familjen vid sin sida klarat man mycket (massor), med vänner vid sin sida klarar man allt! Tack för att ni finns!
.
Vill även passa på att gratta Robin som tog SM-guld i Sanshou (nån kampsport av nått slag) :D Bra jobbat!
'
*Jacque*

Kommentarer
Postat av: shabbi

mysigt mysigt.. allt blev perfa.. tom vädret vart ju bra tillslut.. =)

2011-05-16 @ 04:51:53
Postat av: Amanda

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 05:31:00
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0