9 mm kort

Jag trivs så bra med att ha snaggat underhår. På dessa bilder har jag håret bakåt, men när jag har det framåt syns det inte att hela underhåret är 9 mm. Jag har väldigt tjockt hår vilket blir väldigt varmt på sommaren. Denna sommar blir det inga tover, inget trassel, pälsmössan har blivit ansad!
.
.
Osminkad och inte jätteförtjust i att bli fotograferad..
.
Kom igen, ge mig kameran!
.
Nu ska jag sova, ska spendera hela dagen i skolan tillsammans med Anneli imorgon. Det blir c-uppsats-skrivande måndag-fredag 09-16 fram till den 27 maj. Detta kallas studier på 100%
.
Sov gott!
*Jacque*

Kommentarer
Postat av: shabbi

jadu.. det är ju inte många som passar i det heller!! du passar i det grymt bra. !!

2011-05-03 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0