Imorgon börjar kollosommaren 2011!

Imorgon åker jag till Åshorn, Trosa.
Jag hoppas på tre roliga veckor med fint väder, roliga lekar och glada barn!
Det här är troligtvis det sista blogginlägget jag skriver på dessa veckor.
Efter c-uppsats skrivandet ska det bli så himla skönt att INTE sitta framför datorn eller TV:n,
utan bara njuta av naturen och frisk havsluft!

På tal om naturen, dessa bilder tog jag i förrgår när vi var i Fagersta.
Vi åkte från Örebro (där Emil hade sin skolintervju) sedan åkte vi på en liten tripp,
och tillslut hamnade vi i Fagersta hos Robin, Kim och Liv. Spel, grill och bastu - toppen!












Jag älskar att fotografera blommor, det blir så vackra färger :)

Hej då allesammans! Hörs snart igen, hoppas ni får underbara sommarveckor!

*Jacque*


Kommentarer
Postat av: johanna lundström

du är så snäll jacque...!<3=)

2011-07-07 @ 10:35:00
Postat av: Jacque

Tack tack :)

2011-07-13 @ 22:28:29
Postat av: Anonym

Du får gärna uppdatera din blogg :)

2011-12-31 @ 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0