Transkribera

De senaste dagarna har jag setat och transkriberat en gruppintervju som jag genomförde innan påskhelgen. Det tar sinnessjukt lång tid! Eftersom det är en gruppintervju så svarade ju flera personer på samma fråga. Det dom har att säga är intressant, men att skriva vart enda ord, DET TAR  TIIIID!
Men vem har sagt att det ska vara roligt att skriva
alla delar i en c-uppsats?
Ingen.
Nä, bit ihop och få det gjort!
P.S Håller tummarna för att jag får sommarjobbet
som jag var på intervju för igår :o)
*Jacque*

Kommentarer
Postat av: shabbi

duktigt gjort!!.. jag håller tummarna för dig<3.. !!

2011-04-28 @ 22:07:23
Postat av: shabbi

duktigt gjort!!.. jag håller tummarna för dig<3.. !!

2011-04-28 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0