Påskhelg 2011 - Fullspäckat schema

Skärtorsdagen: 1 timma afro/core. 6 timmar transkribering av intervju - 30 min avklarade, 2h 30min kvar :s
Långfredagen: Färga håret, (försöka hinna träna, transkribera och städa). Åka hem till Emils mamma och laga två västenbottenpajer, måla ägg, äta mat och umgås med hela familjen Gilljam, då Åläningarna är på besök.
Påskafton: Träna, åka med pappa ut till faster i Hjälmaresund. Sätta upp tipspromenaden och äggjakten (som jag fixade i onsdags, mycket nöjd) och sedan ha det trevligt med pappa, syrran*2+bihang.
Påskdagen: Träna. Hem till mamma, Gurra och Steffo och äta middag.
Annandagen: Träna. Ev. umgås mer med familjen Gilljam och kanske hem till familjen Lund på kvällen.
Tur att det bara är påsk en helg om året!
Men sen kommer jul också.
Phju...

Bilderna tog jag förra påsken :o)

Trevlig påsk allesammans!

 

*Jacque*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0