Grön av avundsjuka

Jag förstår verkligen inte grejen med Emils blogg.
Han har precis börjat blogga igen, efter ett års uppehåll, och han har fått en jäkla massa läsare?!
Emil: Jag är riktigt stolt över min bedrift (ser mallig ut)
Jag: Det är bara nyhetensbehag, älskling, dom är bara nyfikna (ser vacker ut)
Emil: Men läs det här, det är jävligt kul/bra/intressant/coolt.
Jag: Folk kommer att tröttna när dom inser att du bara skriver konstigheter.
Emil: Duuu är baaara avundsjuuuuk (ler och se fånig ut)
Jag:
...fortfarande vacker dock!
*Jacque*

Kommentarer
Postat av: Emil GIlljam

Den dör konversation stämmer inte för fem öre.

Jag sa: Jag är riktigt nöjd över min bedrift(gäller något helt annat).



Jacque: Det är bara nyhetensbehag, älskling, dom är bara nyfikna(ser skit sur ut).



Jag: Vad pratar du om? Jag menade att jag skrev basics till en hemsida(vet inte om det faktiskt var det jag var nöjd med, men hur som haver så hade det inget med bloggen att göra).



2011-04-21 @ 19:01:39
URL: http://emilismen.blogspot.com
Postat av: Jacque

Hm. Okej. Vi antar att jag misstolkat konversationen och återberättat konversationen felaktigt i bloggen.

MEN om du har behov av att skriva till mig att jag gjort fel, kanske du ska öva på din stavning först.



Rättelse: Den där konversationen...

Ser skitsur ut. Det ska även vara mellanslag mellan order innan ().



Dessutom vet både du och jag att jag inte såg skitsur ut, jag var HOT!

2011-04-21 @ 21:26:43
URL: http://jacque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0